tisdag 5 januari 2010

Slut på Julefriden


På grund av min dotters klagomål i gästboken så bryter jag Julefriden med några timmar. Egentligen skulle jag inte blogga förän i morgonbitti men utifall att jag skulle vara trött så tänkte jag att jag kanske skulle tjuvstarta lite.

När man som jag färdas genom dom djupa skogarna i icke befolkat land med helvetes långt mellan kåkarna. Då när man sitter där i sina Franska fullblod och lyssnar på ingenting motorn hör man inte skrammel det finns inte och jag är less på att höra mig själv sjunga.

Tja jag har ju provat det här med ljudböcker och det är ok men jag vill ju ha lite variation så jag lyssnar på Gällivare Närradio. Dessvärre kan ni där nere i söder inte lyssna på 97,7 Mhz för det är förunnat till oss här i norr.

Men tekniken har gjort att även ni kan njuta av vissa delar som ni kan ladda hem från hemsidan.


Programledaren heter Aimo namnet måste vara taget för han är då inte härifrån.

Inga kommentarer: