söndag 2 maj 2010

Kåta mitt i skogen.


Nu är det ju dåligt skoterföre för alla amatörer. Men jag och min kompanjon i skoter spåret vi ger som sagt inte upp. 1:a Maj var vi ute och skogade bara för att vi ville bränna upp lite bensin det regnade och snöade om varannat men inte fan ger vi upp för så lite. Efter några mil så kände vi att vi blev hungriga och behöde lite fika. Vädret inbjöd inte till något fika under bar himmel och vi var för lata för att bygga oss ett väderskydd och det fanns inga stora granar att krypa in under. Va fan sa vi vi far till EU kåtan det var första gången jag var in i den och det var en höjdare. Vilken jävla fin kåta dit skall jag ta mina barnbarn och övernatta. Var är den jo jag vet och dom som vill veta kan höra av sig så skall jag berätta.

Inga kommentarer: