lördag 5 maj 2012

Dåligt skoterföre.

Ja kära bloggläsare som ni säkert vet så har jag en evig kamp mot gumman tö. Men trots mina aldrig sinande försök att få behålla vintern så nog fan vinner kärringen tö varje år. Men det är ju så att isen den har hon betydligt svårare att rå på så jag har i kraft av mitt ämbete instiftat The Aimojåkk fyrhjulingsrace. Nu är det ju så att jag bor i en bygd med väldigt få innevånare så jag får väl nöja mig med att jag har i alla fall det enda fyrhjulings race på is som finns i Sverige mitt på Polcirkeln.
Här ser ni segraren inne på slutvarvet kolla in lutningen på överkroppen vilket är viktigt för att hålla balansen i dessa höga hastigheter. Jaha säger ni bortom bäcken undrar om han har roligt jaja men det har jag. Och vem vann i år: Helt rätt Greven af Aimojåkk. Men det finns enligt tidigare inlägg risk för att det kommer en till fyrhjuling i PC skoterklubb och vår ordförande han kollade bara på en 1000 cc.

Inga kommentarer: