söndag 22 november 2009

Nu börjar det likna nåt.


Även en blind höna kan hitta ett korn. Jag har ju under ett stort antal år fått utstå spott och spe därför att jag och min hustru endast åker omkring i franska bilar. Ni i min omgivning vet ju att jag aldrig viker en tum när det gäller god mat goda viner eller Bilar. Kvalitet skall det vara. Nu har min måg uti Stockholms slingrande asfaltdjungel hittat rätt på sin vandring efter livets krokiga stig. Han letar efter en bra bil och vad tror ni att han kollar efter jojomen en Fransk bil. Jag tror att det finns hopp för honom nu när den slingrande vandringen på livets krokiga stig helt plötsligt rätar upp sig alla gupp försvinner skrammel upphör och till sist men inte minst bilen fungerar i ur och i skur. Som ni ser kära bloggläsare det är aldrig för sent att börja vandra den rätta vägen. För en del går det fort att hitta dit och för en del tar det lite längre. Jag och min fru hälsar honom välkommen i Franska klubben.

Inga kommentarer: