söndag 22 april 2012

Besök från gamla arbetskamrater.

Jag satt på rävpass väl undangömd i bastun med Ipadden i knät och surfade runt i cyberrymden. Vadå sitta på rävpass och surfa ja kära bloggläsare andra rävjägare dom har åtelvarnare mm men jag har min hustru hon kollar och meddelar via telefon när en rävusling är på väg in. Nåväl det blev ett hiskeligt liv uppe på gården så jag tog min hagelbössa och gick upp på gården där stog Micke och John med skotrarna Micke sa och tittade på bössan som var bruten och oladdad här känner man sig välkommen alltid. Välkommen det var dom vi fikade och snackade gav dom lite tips om färden tillbaka till Kelva det är ju bara ett stenkast bort cirka 8 mil. Det är alltid roligt att se att vi skoterdårar här ute i dom djupa skogarna inte är ensamma vi har efterföljare. Välkommen tillbaka grabbar.

Inga kommentarer: