fredag 14 januari 2011

Vackra underbara Norrland.


Nu har den kommit den tid på året som jag älskar våren och ljuset. det blir ljusare och ljusare för varje dag som går och man känner hur livsandarna spirar och skotertarmen knorrar.


Det är bara lite synd att den mesta snön vi har den har stannat i träden men det är obeskrivligt vackert ute i skogen nu. Dessvärre är det inte så bra jaktligt sett för fåglarna trivs inte i träden som det ser ut nu. Igår var jag och trampade upp min hustrus promenadspår i skogen och ta mig fan jag skrämde upp 2 orrar och en tjäderhöna så dom finns då i alla fall.

1 kommentar:

pappa B sa...

Så här skall det se ut när det är vinter, inge fjantande hit och dit, rediga toppluvor skall granarna ha.
Hörru pojkrackare, du har en s.k award (bloggutmärkelse) att hämta hos mig. Kika in och tag över bilden och skryt lite på din egen blogg.
Kör så det ryker
Besse