lördag 24 oktober 2009

Aloe vera


Nu har kvinnan i mitt liv hittat på nåt nytt hon kom igår dragande med en burk med någonting som heter Aloe Vera. Hon påstår att hon har fått information av vår dotter som tydligen hittat på nåt nu som min hustru tror på. Det skall tydligen bota mina utslag som jag fixar med cortison när jag nu kommer ihåg att smörja. Hon har en burk som man skall dricka ur och en tub som man skall smörja med. Jag har naturligtvis kontrollerat vad ändå ini helvete det är för smörja.

Nåväl gå in och kolla på nätet så får ni se det är tydligen nån kaktus eller nåt annat konstigt som inte växer i Aimojåkk. Vi får väl se om det funkar men jag tror att Whisky är godare. Det värsta i dagens samhälle är att man hittar på så mycket konstigheter hemma i Porjus inte fan drack man nån kaktussaft lingon saft och blåbär möjligen rabarber.

Inga kommentarer: