lördag 24 oktober 2009

Avlortning






Jag har länge funderat på hur ändå ini He!!!! kan ni där nere i södra Sverige hålla er ren. Här i Norrland nu menar jag Norra Norrland där har vi löst problemet. Vi badar bastu. Det är helt omöjligt att bli ren i dusch eller ett badkar där man badar i sin egen skit. Här följer ett renlighets devis baserat på århundrade av bastubad. Bygg en bastu vedeldad med glesgolv så ni kan slaska med vatten hur mycket ni vill. Sätt in en kamin som klarar att eldas med saxofonbjörk från Norrland observera den skall vara mycket snedvuxen med många vrilar. Elda bastun tills ni har svårt för att andas då är det rätt temperatur. Då sätter ni er i bastun och börjar kasta vatten på stenarna. Ni skall elda tills dess att hårsäckarna djupt inne i kroppen börjar transpirera eller tills dess att er kvinna börjar få brännblåsor på kroppen först då är man ren. Om alla ni där nere i söder skulle bada bastu då skulle vi inte ha alla konstiga sjukdomar i Sverige svininfluensa och andra virus skicka hit dom så bränner vi ihjäl dom. Nä nu har jag inte tid att blogga mer för nu skall jag ut och avlorta min kvinna.



Inga kommentarer: