fredag 14 november 2008

Kontakt med ovan där

Jag begav mig upp på Kåppelåives sluttningar och vände mitt huvud uppåt och med riktning mot Mecka. Jag vrålade ut min fråga i natten. Kommer mitt franska fullblod att gå i evigheternas evighet. Då öppnade sig himmelen och en tordönstämma vrålade ut över nejderna det ekade i timmar mellan bergsidorna. NÅ NÄ.

Nå som en sann glesbygdsbo gick jag hem och kollade bilannonser köpte en bil på telefon, det var för 2 veckor sedan idag kom den med Grevinnan. Ja hur var den var den bra NÅ JO.

Hur kan man göra detta. Jo i norrland finns det bara ärligt folk så här kan man köpa på distans.

Problemet är att bilen är grön så nu måste nog en omlackning till. Annars tror ju folk att jag är Miljöpartist.

Jag har kört den till Jobbet idag inga problem förutom att den verkar ta väldigt lite bränsle.

Nå hörru nu vet ni vars ni skall köpa bil. Ja ni har väl förstått att en bil är en Citroen.

När vår herre skapade himmel och jord. Då sade han varde bil och det blev en Citroen.

För så är det för det vet jag.

Inga kommentarer: