onsdag 26 november 2008

Åter i cyperspace

Nu har jag kommit tillbaka. Det har varit lite stressigt nu ett tag. Jag har varit till kusten i helgen 1:a gången på 1,5 månader.

Sedan har vintern kommit med stormsteg jag har fått spåra mig till jobbet i 15 cm snö i måndags och idag var det samma sak efter den berömda Koskivaara vägen.

Det är ganska mycket snöskottning just nu men i helgen monterar jag på slungan på Fiaten just nu plogar jag med bladet och Bustern.

Jag skall ta några bilder i helgen och lägga ut på snön. Det blir premiär med skotern i helgen vi skall fixa skoterbron över stordiket så att även besökare kan köra över.

Enligt min dotter som påstår sig inte gilla blodpalt så vill hon ha en bildserie på mommokaka. Förhandlingar pågår med ovillig bakerska men vi får se om jag lyckas.

Hoppas att ni alla njuter av snön som jag gör.

Inga kommentarer: