torsdag 20 november 2008

På tal om bilar

Jag är tacksam att Plättstina har hittat min blogg. Jag försökte under många år att uppfostra henne och min dotter.

Men ety enär och emellertid så har jag misslyckats vad gäller bilar.
Men jag ger mig aldrig. JOJO ni tror att jag har problem med Citroen men icke sa nicke dom går som spjut var och kollade insprutningen på min DWC 765 efter 45 000 mil inga fel som ny bytte några slangar så nu går den som ett spjut igen.

Grevinnans bil befinner sig på en tillfällig make up men den är snart tillbaka på banan igen. Även en Citroen kan få lite kvarka om än lindrig.

Några ordspråk från Aimogreven.

Ingen Ford på min Gård.

Hellre äter jag en burk mask än jag kör en Japansk bil.

Citroen rules the roads.

PS: så här i den ekonomiska krisen med risk för nedläggning av den Amerikanska bilindustrin med svenska Volvo och Saab inblandade alla är förtvivlade men inte jag. Har ni hört något gnäll från Frankrike nä!!!! Kvalitet betalar sig i längden.

Citroen rules.

Inga kommentarer: