söndag 7 augusti 2011

hur man mjukar upp en kvinna del 2



Jag är medveten om ni där bortom bäcken mjukar upp era kvinnor med att få och lyssna på Tom Jones eller andra skrällartister. Här i Aimojåkk gör jag upp en eld tar ut min kvinna och lyssnar. I Öster skränar tranorna för full hals, i sydost sitter Korpus Krax med vänner och gapar sin sång över nejden. I väster där hör man vindens sus över dom stora tallskogarna och i norr är det fullständigt tyst så det gör ont i örona. Ärade bloggläsare detta är harmoni och livskvalitet jag hoppas att även ni får uppleva det. En kall malt sitter inte helle fel i ett sådant här tillfälle.

2 kommentarer:

pappa B sa...

Så sant som det är sagt. Avundsjukan rinner ur mina ögon och jag går genast ut och sätter mig på balkongen, tre trappor ovan asfalten. I norr hör jag skrålet från 15 fulla huliganer som kommet hem från Ullevi, i söder gal böneutroparen i den nybyggda mosken och i öst händer inte ett skit mer än gnisslet från bussen upp till Ranneberget. I väst hörs ännu gråten från våra norska vänner efter idioten som gick loss på hela det norska folket.

Aimogreven sa...

Besse jag hör inte detta som du vet men dåren i Norge han har förstört min nattsömn ett längre tag.