lördag 6 augusti 2011

Hur man mjukar upp en kvinna.

När man har en kvinna som jag som slitit ett helt liv på kontor med kontorsnacke och kontorsaxlar, samt envisas med att vara brosslare åt mig i min ständiga kamp mot naturen för att hålla värme i vårt hus. Jaja man kan ju slå på elementen och slösa ström, men det kostar ju pengar och dom är vi rädda om.. (Det var ju inte detta jag skulle tala om citat Evert Taube.) Hur gör man jo jag har provat med många metoder under åren alla har väl inte varit så bra men roliga för mig. Men det allra allra bästa är när jag eldar tunnan åt min älskling stoppar i henne så att alla hennes värkande muskler och senor blir avslappnade, detta kombinerar vi med en bastu som är så varm att ni där bortom bäcken skulle dö i omklädningsrummet. Hoja säger ni det måste gå mycket ved jajamen det går ved så inihelvete, men min kvinna hon är värd varenda vedpinne jag eldar upp.


Vad lär ni er av detta, jo man skall ge mycket värme åt kvinnorna.


Ett litet tips är att jag eldade tunnan 3 dagar i rad med näver från vedbacken och höll tunnan varm hela tiden. Rök det, jo så inihelvete men varmt blev det ni ser ni där bortom bäcken även vi i urskogen håller på med källsortering så att inget förgås..

Inga kommentarer: