söndag 7 november 2010

Nu är det vinter.


Jag har i denna dag i nådens år 2010 bestämt att just idag är det vinter. Idag har jag kört hem dom sista björkarna från odlingen tillsammans med min trogna hustru. Efter en kort stunds vila gick vi ut och monterade på SNÖSLUNGAN på traktorn. Kom igen Kung Bore vi väntar på dig och vi är förberedda. Från och med nu kommer bloggen att handla om snöskoterkörning som vanligt. Snöskoterälskare var beredda snart kommer det äventyr från dom vita vidderana när PC skoterklubb startar upp maskinerna. Ety enär och emellertid så har min älskade hustru godkännt ett inköp av en fyrhjuling så det kan bli ett och annat inlägg om fyrhjulingar oxå.

2 kommentarer:

pappa B sa...

Var rädd om denna fantastiska kvinna. KAn du tänka dig att två lufsar som du och jag har haft förmånen (taktiken och charmen) att fånga varsin kvinna av denna kaliber. Är det inte fantastiskt, så säg?
besse

Aimogreven sa...

Du har så rätt Besse. Dom tillverkas tyvärr inte mer.